sobota, 28 stycznia 2017

W zimowych klimatach

Hej, hej!
Witam się z Wami i szybciutko pokazuję, co stworzyłam dla Diabelskiego Młyna, inspirując się moodboardem. Moje pierwsze LO! Nie ogarniam jeszcze fotografowania takiego olbrzyma, więc zdjęcia w pełni mnie nie zadowalają.
Udało się bez papierów! I nawet bez stempli! Coś się nabazgrało, coś się zmalowało. Nieidealnie, bo nie dość, że pierwsze LO, to pierwsze próby malowania napisów, bo kaligrafia to za duże słowo.
Do kompletu jeszcze kartka C&S, przesyłam ją na bloga swietanaokraglo.blogspot.com, bo w styczniu temat mi bliski: styl C&S.

Aaa... produktów jest dużo takich "no name", ale podpowiem Wam, że jak chcecie sobie zrobić takie czerwone, metaliczne kropki, nazwijmy je płaskimi cekinami, to nie wyrzucajcie opakowania po paście do zębów pewnej znanej marki, kojarzycie na pewno to czerwone logo, prawda? ;)














Buźka i chyba już dobranoc ;)

Wykorzystane w pracach:
- Farby akwarelowe Kuretake Gansai Tambi
- Viva Decor Perlen Pen Rot
- We R Memory Keepers Next Level 3D Embossing Folders, Gemstone

- Dziurkacze DpCraft kółko i "strzałka"
- Wykrojniki:
    - Poppystamps- Spring Berry
    - Rayher- rękawiczki
    - Marianne Design- Poinsecja (gałązki)
    - Spellbinders- Woodland Wreath
    - Impression- Obsession Pine Branch
    - Wild Rose Studio- Snow Doily (gałązki z serwetki)



18 komentarzy :

  1. Potwierdzam ,oryginalnie ujęty temat :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdą kolejną pracą mnie zadziwiasz :) Suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę już długo i tak mi dobrze, jak patrzę :) Jestem pod wrażeniem - kartka obłędna, mistrzostwo stylu! Podziwiam i podziwiam! rewelacyjnie stworzyłaś te prace, LO's niesamowity, materiały i faktury i wzory i kolory! wszystko idealnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, DZIĘKUJĘ! Lo to mój debiut, nie wiem jeszcze, czy ta forma się u mnie przyjmie :)

      Usuń
  4. Świetne LO! Fajny mroźny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tej zimy nie czuję klimatu zimy :P Ale cieszę się, że widać go chociaż na LO :)

      Usuń
  5. Świetna i oryginalna karteczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że moje pomysły spotykają się z uznaniem :)

      Usuń