środa, 4 stycznia 2017

Geometrycznie

Witajcie w nowym roku! I pochwalę się na wstępie: wkroczyłam w szeregi Diabelskiego Młyna! Dziś mój pierwszy post zachęcający do zabawy w wyzwaniu tematycznym: geometrycznie.
Zapraszam, zobaczcie koniecznie inspiracje DT.
[Aby poznać szczegóły, kliknij na banerek poniżej.]
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-tematyczne-geometrycznie.html

Już wcześniej podkreślałam, że to miejsce jest niesamowitą skarbnicą inspiracji, dlatego cieszę się, że mogę  stanowić część DT. Poza tym wesoła z nas gromadka, nieprawdaż? ;)

[Jeśli jeszcze nas nie znasz, kliknij na poniższy banerek.]
http://diabelskimlyn.blogspot.nl/p/projektantki.html
(źródło: diabelskimlyn.blogspot.com/)

I teraz pięć minut dla kartki. Kartki... dla mnie :) Oprócz rozpoczęcia przygody w Diabelskim Młynie świętuję też imieniny, to niech będzie, że imieninowa. Choć bardziej z hasłem, mam nadzieję, motywującym i zachęcającym do działania przez cały nowy rok.
Chodzi tu raczej o odwagę w eksperymentowaniu w pracach, podążaniu zgodnie ze swoimi przekonaniami.
Może się to wydawać Wam sprzeczne, bo przecież DT narzuca tematykę, kolorystykę, [...] pracy. Tak, ale cała reszta należy do twórcy! Myślę, że różnorodność inspiracji DT jest dobrym komentarzem.

Cieszę się, że scrapbooking pokochał geometrię, bo ona towarzyszy mi na co dzień. Scrapbooking pokochał kształty proste, jak narysowane od linijki, czego przykładem są tu statki.

Przy okazji zdradzę Wam, że narzuciłam sobie dodatkowe wyzwanie. Postanowiłam, że w styczniu odłożę na bok wszystkie papiery do scrapbookingu. Zyskują na tym stemple i media. Żeby nie było tak rygorystycznie, korzystać będę z różnych gazetowych wycinanek (jak tutaj), papieru wizytówkowego i kolorowego bloku technicznego. Może też macie ochotę spróbować? :) U mnie będzie trochę upcyklingowo (tutaj wykorzystałam starą klawiaturę) i będzie dużo produktów "no name" :) Co Wy na to? Ja już czuję, że zatęsknię za papierami, ale to tylko na jeden miesiąc.






Ściskam mocno i życzę pomyślnego roku,
Angelika
Wykorzystane w pracy:
- Stemple Cut-ies Ocean Babies
- Tusz VersaFine Onyx Black
- Wykrojnik Memory Box Piestra Tile (ażurowy border)
- Kuretake Gansai Tambi (chlapnięcia)

11 komentarzy :

  1. Extra kartka!
    Gratuluję dołączenia do Młyna i jeszcze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, świetnie skomponowana!

    Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia! :D Pragnę przypomnieć, że od dawna namawiałam Cię do aplikowania do DT :p.

    Najlepsze życzenia z okazji imienin, wiele czasu na kreatywne zabawy, wytrwałości w postanowieniu miesięcznym - ja nie dałabym rady chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było tak, namawiałaś i teraz dziewczyny z Młyna mnie przygarnęły :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  3. Genialna karteczka, a dla mnie jako papierowej łódki bardzo bliska :-) życzę wytrwania w postanowieniu i samych fantastycznych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś :)
    a pomysł z wyzwaniem naprawdę ciekawy :) ja bym bez papieru chyba nie wytrzymała :)
    no i kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, dziękuję bardzo :) Ja też ogromnie się cieszę, zapowiada się bardzo fajnie! Nie jest łatwo na papierowym odwyku, ale troszkę sobie postempluję i jest dobrze :)

      Usuń
  5. te stateczki kapitalnie tu się wpisały ... a może odwrotnie ;) niekonwencjonalnie i super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :) I cieszę się, że kartka zaskakuje i jest czymś niekonwencjonalnym :D :D :D

      Usuń