środa, 5 kwietnia 2017

Wiosenny moodboard, zimowy scrap

Dziś krótko o mojej pracy, bo głównym bohaterem jest moodboard, który stworzyłam na wyzwanie Diabelskiego Młyna. Zajrzyjcie koniecznie i jeżeli wiosna już Wam gra w duszy, czerpcie z niego inspirację całymi garściami.

Wydawałoby się, że z tego moodboardu może powstać mocno wiosenna praca, ale muszę Was zaskoczyć. U mnie zimowo! Zdjęcia jeszcze styczniowe, pogoda niesympatyczna, nijak ma się to do wiosennego klimatu moodboardu, prawda?





Przede wszystkim zainspirowałam się kolorystyką: szary, błękitny i różowy (ja wybrałam taki wpadający w koralowy). Dodałam kwiaty ze stempli, jeasnowe wycinanki, różne napisy, ptaszka origami.

(źródła 1, 2, 3- moje zdjęcie, 4, 5, i 6)

Zapraszam na bloga Diabelskiego Młyna, tam znajdziecie pozostałe prace DT i szczegóły dotyczące wyzwania.

Pozdrawiam ciepło,
Angelika

W pracy wykorzystałam:
Papiery: Galeria Papieru Królowa Śniegu II 03,
Stemple: Altenew Painted Flowers
Tusze: Altenew Frosty Pink. VersaMagic Pink Grapefruit, Memento Summer Sky i London Fog
Wykrojniki: Diy&Cie (wianek), Artemio (duży liść), Sizzix ("cute" i serduszka), Echo Park ("love"), Memory Box (kwiatek)
Nuvo Jewel Drops (Sea Breeze), Nuvo Crystal Drops (Bubblegum Blush, Oyster Gray, Duck Egg Blue)
Farba kredowa Pentart Niebieski Len, Farba matowa Daily Art Gołębi
Naklejki Studio Forty

4 komentarze :

  1. i bardzo dobrze, że się "wyłamałaś" ;) nie sztuką jest zrobić wiosenną pracę na podstawie wiosennego moodboardu! bardzo fajny scrap, a Wy jacy opatuleni brrrrr dobrze, że już wiosna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj, tak, miło już cieszyć się wiosną. Z zimy zostały takie właśnie wspomnienia po przeziębieniach :)

      Usuń
  2. Super moodboard i świetna praca!
    Może i ja się skuszę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Zachęcamy do udziału i jesteśmy bardzo ciekawi Twojej pracy :)

      Usuń