sobota, 4 lipca 2015

13. Zabawa z farbami

Minimalistyczna kartka- nieco inna niż poprzednie, bo brak na niej ukochanych przeze mnie kwiatów czy perełek. Jest za to tło, którego stworzenie sprawia ogromną frajdę. Można sobie pochlapać farbą i mgiełkami, a efekt zawsze jest zaskakujący, za każdym razem inny.





Tak bardzo spodobało mi się to połączenie kolorów, że postanowiłam odświeżyć wygląd pudełek. Nie jest idealnie, ale prezentuję się już lepiej. U mnie służą do przechowywania, ale równie dobrze można podarować w nich prezent.
Wieczko mniejszego pudełka ozdobione jest przy pomocy pasty strukturalnej i maski, na dużym zmalowałam białe grochy. Quritto w KFC jest podawane na takich właśnie profesjonalnych maskach w grochy :)
Szkoda tylko, że na zdjęciu nie widać tego pięknego efektu uzyskanego dzięki paście woskowej- pudełka mienią się na niebiesko.





Wykorzystane w pracach:

KARTKA:
Wykrojnik Kesi'art Metaliks Smile 
Cekiny DP Craft
Media:
- turkusowa mgiełka kredowa
- fioletowa farba



PUDEŁKA:
- Farba matowa Daily Art turkusowa
- Farba matowa Daily Art biała
- Farba Vintage Daily Art Pastel Violet
- Maska Memory Box Raymelle
- Pasta woskowa Daily Art niebieska

Miłego dnia,
Zielona Papierówka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz